środa, 13 czerwca 2012

kolorowy zawrót głowy...

Witam. Dziś zdobienie przy użyciu dużej ilości lakierów, kawałków gąbki oraz zestawu do stempelków essence.
a więc!
użyłam:
od lewej :)
-biały lakier *Simple beauty* nr.40 jako baza pod resztę manicure
- *KOBO* nr.19 Purple
- *Vollare* nr.17
-lakier do frencha *Miss Sporty* nr.1
-lakier do stempelków *essence* nr.002 stamp me!black
-niezastąpiona odżywka *Eveline* 8 w 1
- *Catrice* nr.700 Birdy Reloaded!
- *Lemax* lakier Roxi
oraz...
 *zestaw do stempelków essence* oraz kawałki gąbki
w skład zestawu wchodzi zdrapka, stempelek oraz płytka,można sobie dokupic płytki z innymi wzorkami :)
oraz to co mi wyszło....
 mi się podobają, na żywo wyglądają lepiej:)
są pewne niedociągnięcia ,ale chyba może byc?
pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie wygląda ten wzorek :))podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mogę się do czegoś doczepić, były by to białe elementy które pozostały nie zamalowane.
    Poza tym, genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszło :)
    Kurcze, jak zrobiłaś te stempelki ? Mam identyczny zestaw tylko inne płytki i wychodzą mi tylko pojedyncze wzory.

    OdpowiedzUsuń