środa, 7 grudnia 2011

Epizod 1 paznokcie ;p

To znów ja ;) Tym razem chciałam przedstawic coś dotyczącego paznokci.
Niby nic wielkiego ale wygląda całkiem efektownie (w realu wyglądają ciekawiej niż na zdjęciu)niestety musiałam obciąc paznokcie dlatego są takie krótkie, ale to kwestia czasu :)
a to produkty, które pozwoliły mi coś takiego stworzyc :
 od prawej:
1)preparat do usuwania skórek Wibo koszt ok 6zł, całkiem przyzwoity produkt choc nie mam porównania z innymi
2)lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem firmy essence nr.01 it`s purplicious koszt ok 8zł, świetnie przedłuża trwałosc pomalowanych paznokcie ,gorzej ze zmywaniem ;d
3)lakier przeznaczony do frencha,ale u mnie ma różne zastosowanie , delikatnie mleczny z pyłkiem złoto-srebrnym w słońcu daje ciekawy efekt :) tutaj nałożyłam dwie warstwy, Miss Sporty nr.2 koszt ok 5-6zł


do następnego ! pozdrawiam mniejszezło





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz