poniedziałek, 12 grudnia 2011

Krokodylek ;)

witam! Postanowiłam dziś wstawic post znów na temat paznokci, ale głównie chodzi mi by przedstawic produkt ,który od niedawna gości jako limitowanka w szafie Wibo ;)
Oto co wyczarowałam :
jak podoba Wam się efekt? Chciałam zrobic coś innego dlatego nie nałożyłam krokodylka na całą płytkę paznokcia, ale oczywiście można i tak ;)
Mi się bardzo podoba efekt , wolę ten lakier tworzący imitację skóry krokodyla niż tradycyjne pękacze :)
A oto produkty użyte :
 
od prawej:
1) Lakier tworzący imitację skóry krokodyla Wibo Crocodile Skin nr.2 występują również 3 inne kolory dostępne w Rossmanach (limitowanka)
2)matowy lakier użyty jako baza : Wibo So Matte nr.04,dostępne są również inne kolory,nałożyłam tutaj dwie warstwy 
3)lakier do zdobienia paznokci z cienkim pędzelkiem Dor , nr.12 można za pomocą niego tworzyc różne wzorki

Podsumowując myślę,że warto zainwestowac w taki gadżet który ciekawie się prezentuje :)

Ps..a to co trzymam w ręku to Lentilki ,kolorowe cukierki <mniam>:D jeśli ktoś bywa w czeskim Cieszynie to wie o co chodzi:DŻyczę Wam miłego popołudnia i pozdrawiam MniejszeZło ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz