wtorek, 7 lutego 2012

maziajki ;)

ahoj! Ponieważ zakończyłam moją krótką ale intensywną kurację dotyczącą paznokci , nie mogłam się doczekac ,aby coś na nich stworzyc ;) Niestety trochę wyszłam z wprawy ;d
co do kuracji o której pisałam w poście już  zamieszczonym bardzo Wam polecam spróbowac tej metody ,gdyż bardzo dobrze wpłyneła na moje paznokcie i pomogła im dojśc do formy. Będę ją oczywiście kontynuowac w przerwach, gdy nie będą pomalowane :)
 a oto co mi dziś wyszło :
a to sprawcy tego dzieła :D
 oczywiście jest kilka niedociągniec ,ale ja dopiero się uczę ;x
Produkty:
-lakier bazowy mleczny : Classics Golden Rose nr. 116,5ml cena: 3zł
-użyty do frencza: Sensique oriental dream (chyba limitowanka) nr.262 8ml  koszt:około 5-6zł
-biały z cienkim pędzelkiem lakier do zdobień Dor, nr.12 ,5ml cena 4,20zł
-czarny z cienkim pędzelkiem lakier do zdobień Edit Cosmetics 6ml, cena:2,50zł

w tym poście to wszystko do następnego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz