poniedziałek, 20 lutego 2012

zakupy apteczne ;)

witam ;) Dziś dwa krótkie posty;) W tym chciałam pokazac jakie zakupy poczyniłam w aptece.
Są to kosmetyki dostępne tylko w aptece, choc co do serum Radical nie jestem pewna.
a oto dwa produkty:
 od lewej:
1) krem redukujący trądzik seria ziaja med kuracja antybakteryjna w wygodnej tubce 50 ml,produkt testowany dermatologicznie i alergologicznie.
Producent pisze:normalizuje pracę gruczołów łojowych,przyśpiesza złuszczanie warstwy rogowej naskórka,granicza rozwój bakterii,zmniejsza możliwosc powstawania zaskórników

Używam go od tygodnia więc cieżko mi już go oceniac, stosuję rano i wieczorem, nadaję się pod makijaż,szybko się wchłania co moim zdaniem jest jego najlepszą zaletą i nie pozostawia tłustej warsty bynajmniej u mnie.O innych działaniach na razie nie mogę nic powiedziec,gdyż stosuję go zbyt krótko. Cena ok. 11 zł

2) serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających, Farmona,Radical 100ml
Producent pisze: wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających,suchych i matowych ,wymagających intensywnej regeneracji,wzmocnienia i ochrony.Naturalne składniki:ekstrakt ze skrzypu polnego ,prowitamina B5,witamina E,wyciąg z zielonej herbaty,inulina z cykorii.

Jeszcze go nie używałam więc na razie nie będę się wypowiadac na jego temat:)

Planuję jeszcze zakupic żel do mycia twarzy z serii Ziaja Med ,gdyż slyszałam,że razem z tym kremem tworzą zgrany duet. Liczę,że coś pomoże, o tym będę informowac na bieżąco. pozdrawiam Sylwia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz