poniedziałek, 20 lutego 2012

Zróbmy sobie panterkę :D

hej :) To znów ja,tym razem chciałam przedstawic mega prosty ale i super jak dla mnie wyglądający wzorek na paznokcie. W rzeczywistości wyglądają o wiele ciekawiej niż na zdjęciach niestety.
Oto sprawcy tego :D :
od lewej:
1)jako baza nakładane 3 warstwy mleczny lakier Golden Rose classics nr.116 5ml
2)jako środek panterkowego wzorku lakier szary Eveline cosmetics colour instant nr.605,12ml(piękna szarosc ;) )
3) czarna obwódka wzorku : lakier do zdobień czarny z cienkim pędzelkiem Edit Cosmetics 6ml

a oto efekt:
jak dla mnie super :D pozdrawiam i do następnego ;*

3 komentarze:

  1. Świetny wzorek, aż mam ochotę zrobić taki sam :) Choć nie wiem, czy wyjdzie mi tak fajnie, jak Tobie :) Zapraszam do mnie www.cosmeticsandcolor.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam pierwszy raz więc i Tobie na pewno się uda ;))pozdrawiam

      Usuń
  2. nie widze w obserowanych ;) ale moze to wina blogspota bede sprawdzac na biezaco ;))

    bardzo mi sie pdobaja te pazbnokcie ;)

    OdpowiedzUsuń