niedziela, 29 kwietnia 2012

Brokatowy topper essence w akcji + drobne zakupy ;)

witam! Dziś szybki post :na początek zakupy jakie poczyniłam w Rossmanie i Naturze ;)
Pokolei: pewne rzeczy mi się skończyły więc musiałam je czymś zastąpic ;)
Skończył mi się mineralny antyperspirant z Garniera, więc tym razem padło na Ziaje activ w kremie,Bez konserwantów,parabenów,alkoholui barwników. Już się z nim polubiłam za świeży cytrusowy zapach, utrzymuje świezosc i nie pozostawia śladów 6,49zł w Rossmanie ;)
Krem z Ziaji Med do cery trądzikowej też mi się kończy, a byłam z niego bardzo zadowolona, ale że ja lubię testowac postanowiłam kupic krem z firmy Barwa Siarkowa Moc matujący antybakteryjny. i faktycznie matuje! więcej o nim napisze w osobnym poście ;) 15zł Rossman
Pędzelek do nakładania cieni z Essence 5,99zł w Naturze. To zawsze się przyda a mam już dwa inne pędzelki z tej firmy i jestem z nich mega zadowolona ,a ja nie potrzebuję profesjonalnych pędzli ;) choc owszem pędzle hakuro darzę swoją miłością ;d choc posiadam tylko jeden do podkładu:)
Ponieważ zrobiło się już ciepło , dzisiaj było wręcz gorąco ;) co mnie cieszy ;d zamienię podkłady na krem tonujący i w promocji w Rossmanie za 6,99zł był Synergen Kryjący krem antybakteryjny. z korektora i pudru prasowanego z tej serii jestem zadowolona więc i może krem się sprawdzi. Bałam się ,że kolor będzie za ciemny ( a w drogerii nie ma testerów) wziełam najjaśniejszy i jest dobry ;)
oraz trio cieni z Sensique w numerku 3-124 ,zakupiłam ze względu na ten miętowy cień pigmentacja w porządku a co do utrzymania jeszcze nic powiedziec nie mogę. ok 5 zł w Naturze ;)

To wszystko jeśli chodzi o zakupy chciałam jakiś fajny błyszczyk ,ale nic mnie nie zaciekawiło :(
Aż dziwne ,że nie kupiłam żadnego lakieru do paznokci :D a jeśli chodzi o paznokcie to takie gościły przez ostatnie dni :
 nic odkrywczego ,ale dawno nie używałam tego toppera z Essence ;)
a użyłam:

niezmiennie odżywkę eveline 8 w 1 , fioletowy lakier firmy lemax be beauty w numerku 31, i topper z essence special effect w numerku 01 it's purplicious ,który jest w moim ulubionym kolorze;)
ale czaję się na inne toppery ;d
To wszystko dziś, jutro coś powinno się pojawic, życzę miłego wieczorku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz