poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Masło do Ciała Azja Spa Be Beauty - Recenzja

witam :) Dziś postanowiłam zamieścic kilka słów o produkcie ,który można zakupic w Biedronce, mianowicie o wygładzającym masełku do ciała :)
Jest to wersja limitowana jednak co jakiś czas pojawiają się w Biedronce. Początkowo kosztowało 8,99zł , jednak ja trochę poczekałam i udało mi się kupic za jedyne 4,99zł :) 
Kilka informacji od producenta:
Wygładzające masło do ciała Spa Azja z ekstraktem z bawełny Be Beauty Body Expert!v , 200ml, 8,99-4,99zł w zależności od promocji :)
Co nam obiecuje producent? 
Poczuj klimat Azji, pachnącej lotosem - symbolem harmonii, perfekcji i piękna.
Kremowe masło do pielęgnacji ciała odżywia i wygładza skórę, przywołuje piękno azjatyckich ogrodów. Otula wyjątkowym, intrygującym zapachem kwiatu lotosu, który uspokaja ciało i pozwala odzyskac wewnętrzną harmonię. Regularne stosowanie masła pozostawia skórę odżywioną i aksamitnie gładką. Mieszanina drogocennych aromatów odpręża, łagodzi stres i likwiduje zmęczenie. Ekstrakt z ryżu działa łagodząco,zmiękcza i tonizuje skórę ,chroni przed wpływem czynników zewnętrznych.Ekstrakt z bawełny indyjskiej odżywia i nawilża skórę, działa zmiękczająco. 
To tyle jeśli chodzi o to co pisze producent, swoją drogą nie pomyślałabym ,że taki produkt łagodzi stres i zmęczenie , ja nic takiego nie zauważyłam ;d
Moja opinia:
Konsystencja: nie miałam do czynienia z masłem do ciała to moje pierwsze,ale jest to taki dla mnie gęstszy balsam, kremowy o lekko różowym kolorze. Bardzo przyjemnie się rozprowadza, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, dosc szybko się wchłania. 

Zapach: zawsze mi się wydawało,że lotos pachnie delikatnie jednak tutaj zapach jest intensywny co przy dłuższym stosowaniu mnie drażni. Długo się utrzymuje na skórze nawet rano jest jeszcze wyczuwalny. Gdy stosuje go codziennie mam wrażenie ,że jest wręcz lekko chemiczny. Jeśli ktoś lubi intensywne zapachy to na pewno będzie zadowolony.

Nawilżenie :z nawilżenia jestem jak najbardziej zadowolona, nie mam strasznie suchej skóry dlatego mnie ten produkt zadowala, nie wiem jakby się sprawdził na typowo suchej skórze.

Podsumowując , gdyby nie ten intensywny zapach myślę,że  kupiłabym go ponownie. Jednak będę szukac czegoś delikatniejszego. Zresztą rzadko się zdarza żebym kupiła ponownie ten sam produkt, gdyż lubię testowac coś nowego i zmieniac zapachy co by się nie znudził.
To tyle do następnego !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz