poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kilka nowości -Avon ,Lemax :)

To znów ja ! Tym razem chciałam zaprezentowac kilka produktów ,które weszły w moje posiadanie ;)
 Pierwszy zajączek już mnie odwiedził ! ;D ,a na końcu pokaże dwa lakierki ,które dziś zakupiłam za śmieszną cenę 2zł z firmy Lemax ;)
Najpierw Avon:
 
Co kryją te dwa pudełeczka? Jak można się domyślic jest to mój nowy zapach Incandessence ;)
Jest to zestaw dwóch 30ml zapachów z firmy Avon. Jeden dla mnie , a ten z lewej będzie prezentem dla bliskiej mi osoby ;)
Coś o zapachu:  Ciepły zapach kobiecy. Inspiracją do jego stworzenia było przekonanie, że każda kobieta ma w sobie naturalną promienność. Delikatne nuty drzewne podkreślają jego zmysłowość i żywiołowość. Kulisty flakonik z oszronionego szkła z motywem słońca wyraża energię i ciepło emanujące z wody 'Incandessence'.

Nuty zapachowe: orchidea, konwalia, bergamotka, tulipan, frezja, magnolia, mimoza.
Użyłam go dziś pierwszy raz i moje pierwsze wrażenia są pozytywne.Kwiatowy miły zapach dosyc mocny ;) Co do trwałości jeszcze nic powiedziec nie mogę :)
Następnym produktem jest serum na zniszczone końcówki do wszystkich typów włosów. Jestem tego produktu bardzo ciekawa, bo wiele dziewczyn go zachwala na blogach i You Tubie:)
Pierwsze wrażenie to ,że ślicznie pachnie po roztarciu ;d Nawet ukaże się recenzja za jakiś czas :)
A dzisiaj zakupiłam te oto dwa lakiery firmy Lemax za całe 2zł sztuka i już mogę powiedziec ,że nie żałuje ;d
Ten z lewej to jasno fioletowy z wykończeniem perłowym, a drugi koralowy jednak na paznokciach jest bardziej rzucający się w oczy pomarańcz :) Nie wiem jak bedzie z trwałością ,ale mogę już powiedziec ,że po pomalowaniu szybko wysychają na paznokciach co dla mnie jest wielkim plusem :) Niebawem pokaże jak się prezentują na paznokciach.
To wszystko w tym poście, do zobaczenia! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz