wtorek, 10 kwietnia 2012

drobne zakupy ;)

hej! Dziś przybywam z drobnymi zakupami.Byłam w Naturze z myślą o zakupieniu podkładu ,ale nie byłabym sobą jakbym nie wyszła z czymś nieplanowanym ;)
1) jako podkład padło na Catrice INFINITE MATT up to 18h w kolorze 020 honey beige
    jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi , bo czytałam wiele pozytywnych opinii ;) 25,99zł

2) nowosc Joanny Naturia Szampon z odżywką aktywne składniki naturalne wiśnia 500ml ok.6zł

3) lakier z wiosennej limitowanki Sensique nature code nr.269 grape hyacinth 7ml 6,49zł
    (ładny niebieski z drobinkami opalizującymi )
tak prezentuje się na paznokciach (w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy:)
 

To tyle w tych zakupach jeszcze jakieś w tym miesiącu pewnie bedą więc jak coś to wstawie.
U mnie w Naturze dopiero jest limitowanka Essence circus circus i Catrice Hidden World ;o
ładne mają opóznienie ;d do zoba! ;*

2 komentarze:

  1. Kolor przepiękny. Szamponu z Joanny akurat tego nie miałam, balsamy i odżywki. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń