sobota, 7 kwietnia 2012

Golden Rose Magnetic - Nowosc!

To znów ja ,tym razem chciałam przedstawic nowy lakier do paznokci ,który daje szybko świetny efekt na naszych paznokciach. ;)

Co zawiera to pudełeczko?
Magnes oraz lakier ,który tworzy magnetyczne wzory na paznokciach ;)
Instrukcja obsługi :
1) Wstrząśnij dobrze lakierem przed każdą aplikacją
2)Nałóż warstwę lakieru i natychmiast zbliż magnes na odległosc 3mm nie dotykając paznokcia
3) Trzymaj magnes etykietą do góry przez 4-5 sekund.Powtórz czynnosc na pozostałych paznokciach

Ja posiadam lakier w kolorku 03 czyli fiolecie ;) a jaki wychodzi efekt? Niestety aparatem ciężko uchwycic to co chciałabym pokazac, ale coś tam wyszło ;) Przykładając magnes pod różnym kątem
mozna uzyskac inny efekt ''pasków''. Użyłam pierwszy raz więc za niedociągnięcia przepraszam.Eh te suche skórki wokół paznokci :( Po odżywce z Eveline 8 w 1 ,która jest świetna niestety tak działa na moje skórki.

Co już mogę powiedziec po pierwszym użyciu to ,że szybko wysycha po pomalowaniu co dla mnie jest plusem.Jak uda mi się zrobic lepsze zdjęcia jeszcze wstawię ;)
Mieliście już do czynienia z lakierami tego typu? Pozdrawiam ;* i jeszcze raz życzę Wesołych Świąt! ;]

2 komentarze: