wtorek, 17 kwietnia 2012

Jak minął weekend + drobne zakupy ;)

witam ;) Jestem po tej nieco dłuższej przerwie spowodowanej pewną uroczystością ,która miała miejsce w sobotę ;)
Moja mama obchodziła swoje 60te urodziny ,co za tym idzie było mnóstwo przygotowań, ale wszystko się udało i było fajnie ;)
Wstawiam fotkę kwiatów ,które mama dostała ,które mnie urzekły było ich tyle ,że mój aparat nie zmieścił ich w kadrze :D ach gdyby takie zostały na dłuzej ;))
Na tej uroczystości na moich paznokciach królowała panterka i nie ma w tym nic nadzwyczajnego ,ale wstawiam fotkę gdzie mam je pomalowane już 4 dni i przy zmywaniu bardzo dużej ilości naczyń sprzatąniu itd jak dla mnie są w super stanie ,a to dzięki lakierowi który pojawi się w następnym zdjęciu, jestem z niego mega zadowolona ;)
widac jedynie małe ubytki lakieru w niektórych miejscach ;)
Kilka dni wcześniej poczyniłam drobne zakupy :

Kupiłam korektor z Miss Sporty w sztyfcie antybakteryjny nr.01 za 9,99zł oraz właśnie ten lakier którym miałam pomalowane paznokcie również z Miss Sporty do frencha za 5,99zł w Rossmanie ;)
Dodatkowo jeszcze parę drobiazgów zakupiłam w innych sklepie :
 
Chustę w kwiatowy motyw dosc sporych rozmiarów właśnie takie lubię.Myślę ,że będzie świetnym dodatkiem na wiosnę ;)
oraz dwie broszki ,początkowo kosztowały 10zł za sztukę ja kupiłam po 4,99zł ;) oczywiście zdjęcie nie oddaje ich uroku ;d
To tyle w tym poście , na pewno niedługo będą się pojawiac następne.
Chciałam wyrazic swoją radosc z powodu tych kilku osób,które dodały mnie do obserwowanych ,bardzo mnie to cieszy ;) pozdrawiam i do następnego ! ;*

1 komentarz: