poniedziałek, 5 marca 2012

kosmetyki Ziaja Med- recenzja :)

witam:) Ten post chciałam poświecic kosmetykom ,które używam już od dłuższego czasu i póki co nie będę ich zmieniac ,ponieważ mi nie szkodzą a raczej pomagają walczyc z niedoskonałościami.
Moja cera jest mieszana w kierunku tłustej w strefie T niestety od dawna borykam się z nie przyjacielami :(

Są to kosmetyki z serii Ziaja Med klinika zdrowej skóry dostępna w aptekach
1) kuracja antybakteryjna krem redukujący trądzik (łojotok)
Producent pisze: Aktywna emulsja o lekkiej konstystencji,bez kompozycji zapachowej.Hamuje aktywnosc enzymu 5 reduktazy,normalizuje pracę gruczołów łojowych,przyśpiesza złuszczanie warstwy rogowej naskórka,ogranicza rozwój bakterii,działa łagodząco na nadmiernie wrażliwą skórę,zmiejsza możliwosc powstawania zaskórników,Substancje aktywne: kwas oleanolowy, kompleks proteinowo-cynkowy, ekstrakt z lukrecji, ekstrakt z afrykańskiego drzewa Enantia chlorantha, alantoina, a-hydroksykwasy AHA, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina A
Skład:Aqua (Water), Octyldodecanol, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, lsohexadecane, Polysorbate 80, Saccharamyces/Zinc Ferment, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Polyacrylate, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract Vaccinium Myrtillus Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Lactic Acid, Citric Acid, Glycolic Acid, Malic Acid, Tartaric Acid, Allantoin, Panthenol, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Diazolidinyl Urea
Informacje ogólne/cena: krem 50 ml,długa data ważności wiec spokojnie zdarzę wykorzystac, cena:11-12zł
Konstystencja/kolor,zapach: kolor zielonkawy, zapach niewyczuwalny,konstystencja lekka, szybko się rozprowadza i wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy,nawilża

Moja opinia: Ja bardzo jestem zadowolona z tego kremu.Stosuję go na noc i na dzień pod makijaż. Świetnie współgra z podkładami co dla mnie jest ważne, nie zapycha, szybko się wchłania.Nic nowego mi po nim nie wyskoczyło i póki co jest to dla mnie number one :)

no i drugi produkt z tej serii:Ziaja Med żel myjący 
Producent pisze: Aktywny żel oczyszczający bez kompozycji zapachowej ułatwia eliminację sebum i odblokowuje pory, obniża aktywność gruczołów łojowych, łagodzi zmiany trądzikowe, skutecznie wygładza naskórek, utrzymuje optymalny stopień nawilżenia, przywraca skórze naturalne pH.
Substancje aktywne: alantoina, ekstrakt z lukrecji, kompleks proteinowo-cynkowy, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina surfaktantów

Skład: Aqua (Water), Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Laureth-7 Citrate, Panthenol, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide

Informacje ogólne/cena: żel 200ml,cena:9,30zł

Konsystencja: przezroczysty żel, bez mocnego zapachu,gęsty

Moja opinia: z tego żelu niestety nie jestem już tak bardzo zadowolona, bo lekko przesusza skórę jednak razem z kremem dobrze sobie radzą. Dokładnie oczyszcza skórę, niezbyt się pieni ale to nie jest wielki problem. Oczyszcza pory,i faktycznie ułatwia eminację sebum :) Zmywa makijaż bez zastrzeżeń.

Podsumowując, oba produkty dobrze się u mnie sprawują, nic nowego mi nie wyskakuje co najważniejsze :)
Myślę, że warto spróbowac.Coraz częściej zdarza się tak,że mogę śmiało powiedziec,że tanie nie znaczy złe.
To tyle w tym poście pozdrawiam i miłego dnia! ;]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz