wtorek, 6 marca 2012

Słów kilka o moich zapachach -Avon

witam w ten słoneczny dzień :) Dziś kilka słów o perfumach ,których użyłam, większości to perfumy ,które już zużyłam więc mogę nieco więcej o nich powiedziec. Ogólnie bardzo lubię wody toaletowe Avonu.
To moja mała skromna kolekcja :)
1) Slip into../50ml
   To prowokująca esencja kobiecości wydobywająca zmysłowe akordy orchidei i irysów.
Kategoria: orientalno - kwiatowa

Nuty zapachowe:

nuta głowy: czarna porzeczka, frezja, liście fiołka
nuta serca: fiołek, drzewo różane, orchidea
nuta bazy: kaszmir, irys, złota ambra

Moja opinia: piękny delikatny zapach kwiatowy,fiołkowy.
Z wszystkich innych ten utrzymuje się najlepiej nawet na następny dzień czuc go na ubraniach,wiadomo mniej intensywnie ale również pięknie. Ma piękny flakonik :)


2) Pur Blanca (klasyczna)/50ml
Zapach dla kobiety delikatnej. Zapach pełen bieli, lekki, świeży i zwiewny. Zapach przynosi poczucie pełnej harmonii i spokój ducha. 

 Kategoria: kwiatowo-ozonowa.  

Nuty zapachowe:
nuta głowy: ylang-ylang, frezja, mieta
nuta serca: biała róża, lilia wodna, biała peonia
nuta bazy: białe drzewo sandałowe, mleczne piżmo, heliotrop
50ml

Moja opinia: ten zapach moim zdaniem idealnie pasuje do mnie, delikatny nadaje się na każdą okazje, w każdą porę roku. Utrzymuję się w miarę przyzwoicie.To już moja trzecia butelka ,która powoli sięga dna ;d Często w katalogach avonu kosztuje 29,99zł wiec warto :) 


3)Pur Blanca Blush/50 ml
 Pełna młodzieńczej energii. Delikatna i silna zarazem, zmysłowa choć niewinna śmiało radzisz sobie z całym wielkim światem.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz
nuta serca: bez, róża, lilia wodna
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe


Moja opinia: kwiatowy zapach, jednak dla mnie wydaje się zbyt ciężki. Na jesien/zimę myślę będzie idealny.Jednak mnie nie zachwycił.Utrzymuje się jak Pur Blanca klasyczna.



4) Bali Bliss /50 ml
 Wyobraź sobie raj, kwiaty drżące w ciepłej bryzie znad oceanu, dziwką plażę, taneczny krąg.... Wszystkie oczy zwrócone są na Ciebie, ty jesteś królową nocy!
Zapach , który przeniesie cię do bujnej oazy wypełnionej bogatymi zapachami kwiatów, egzotycznych owoców i kojącej bryzy.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: soczyste owoce, tamaryndowiec
nuta serca: plumeria, kwiat Tiare, korzenie z Bali
nuta głębi: piżmo, drzewo sandałowe, drzewo z Bali

Moja opinia: Idealny zapach na lato, wymarzony, owocowo-Kwiatowy. Niestety już końcówka a była to wersja letnia więc nie ma jej teraz w katalogach ,ale mam nadzieję,że się pojawi,bo z chęcią ją zakupię ponownie :) Utrzymuję się kilka godzin.

5)Little Black dress /50ml
 Elegancki, uniwersalny zapach niczym mała czarna. Polecany zwłaszcza na wieczór, większe wyjście oraz także wtedy, gdy chcemy się poczuć wyjątkowo.
Prosta, klasyczna buteleczka kryjąca w sobie złotą kompozycję perfum.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: afrykański imbir, kolendra, cyklamen
nuta serca: różowa peonia, gardenia, ylang-ylang, kwiat księżycowy
nuta bazy: drzewo mleczne, japońska śliwka, piżmo
Moja opinia: Tak to idealny zapach na wieczór , na dzień i w lecie myślę,że jest zbyt ciężki, ale bardzo elegancki i kobiecy. Utrzymuję się niezbyt długo, ale cały wieczór na pewno da radę :) 

To tyle jeśli chodzi o zapachy Avonu. W aktualnym katalogu jest mnóstwo nowych kompozycji zapachowych,więc warto poszukac kolejnej perełki,która skusi nas swoim zapachem. do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz