wtorek, 6 marca 2012

nowości essence marzec 2012 :)

hej :) co mnie podkusiło żeby zajrzec na strone essence to nie wiem :D wchodzę a tam same nowości :) nowe produkty, odcienie, limitowanki zaplanowane na ten rok. biedny portfel ;o!:D
Postarało się essence :D Moim must have jest róż do policzków w kremie(dawno chciałam już sprobowac produktu w takiej formie), pędzelek do nakładania cieni, pojedyńczy cień kawy z mlekiem, i bardzo ciekawe są te podwójne lakierki !:D i wiele innych rzeczy ;x ogólnie bardzo interesujące nowości :) ciekawe kiedy zagoszczą w szafach essence :) a Wam co wpadło w oko?:) pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. mnie się podoba wszytsko, nie mogłam oderwać oczu :) najbardziej ciekawią mnie lakiery, bo jestem ich maniaczką, ten puder do rzęs to też coś nowego i ciekawego :) muszę zajrzeć do natury, pozdrawiam i zapraszm do mnie www.cosmeticsandcolor.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jaki jest efekt tych lakierów 2 w 1?

    Zachęcam do udziału w konkursie, szczegóły na
    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń