poniedziałek, 19 marca 2012

Przegląd korektorów ;) - mini recenzje


witam ;)
W dzisiejszym poście chciałam napisac kilka słów o każdym z korektorów ,które posiadam w swojej skromnej kolekcji. Korektor jest ważnym elementem w makijażu ,pozwala nam ukryc mankamenty naszej twarzy :)
Produkty jakie posiadam:
1)Producent pisze: Potrójny korektor essence forget it! 3 w 1 concealer.Różowy skoryguje cienie pod oczami,beżowy zatuszuje wypryski i plamki,zielony ukryje zaczerwienienia i popękane naczynka.
ważny 18 miesięcy, 3,5g każdemu z korektorów,plastikowe opakowanie cena: ok 12zł
Moja opinia: Jak dla mnie beżowy korektor kryje w stopniu zadowalającym jednak szybko się ściera i znika. Pozostałe dwa jak dla mnie są nie przydatne, różowy korekor w ogóle nie kryje cieni pod oczami, a zielonego nie używam.Konsystencja w miarę kremowa, nie jest tępa. Ogólnie produkt w miarę ok. Na 10pkt oceniam na 5 :)
2)Producent pisze:korektor w sztyfcie essence coverstick 01 matt sand,12 miesięcy ważnosc produktu,cena 9,99zł
Moja opinia:Używam go codziennie, mega wydajny,mam go już długi czas a to dopiero końcówka,posiadam kolor najjaśniejszy,idealnie stapia się z podkładem. Kremowy dobrze kryje, utrzymuje się przyzwoicie jednak nie jest to mój KWC.
3)Producent pisze:korektor w sztyfcie, Synergen,dostępny w Rossmanie, kolor 01 vanilla cena8,99zł
Moja opinia:Bardzo fajne opakowanie,posiadam kolor najjaśniejszy jednak jest on zbyt żółty ,szkoda,że w gamie kolorystycznej nie ma jakiegoś jaśniejszego :( Konsystencja trochę tępa ,cieżka. Utrzymuje się w miarę dobrze jednak dalej poszukuje idealnego korektora w sztyfcie na moich nie przyjaciół.
4)Producent pisze: korektor w płynie Essence stay all day long lasting 16 h długotrwały,we fludzie pokrywa cienie pod oczami i niedoskonałości cery zawiera pigmenty lekko odbijające światło dla naturalnie świetlistej cery,ważnosc 6 miesięcy,8 ml cena 10zł
Moja opinia:Póki co mój ulubiony korektor w płynie pod oczy i drobne niedoskonałości, wygodny aplikator,świetna konsystencja, utrzymuje się długo (czy 16 godzin to nie wiem),rozświetla pokrytą nim cerę. Na razie nie wymienię go na żaden inny:)
5)Producent pisze: antybakteryjny korektor w płynie na niedoskonałości,Pierre Rene, 7 ml cena ok.8zł
Moja opinia:nie przypadł mi do gustu, wyczuwalny mentolowy zapach,szybko zasycha dlatego cieżko go rozprowadzic, działania antybakteryjnego nie zauważyłam.Widoczny na twarzy.Zamiast zakrywac bardziej zaznacza miejsca pokryte tym produktem. 
6)Producent pisze:korektor w płynie Vipera kolor 1 jasny cena ok,.13zł
Moja opinia: w miarę przyzwoity ,jednak mało wydajny. Kolor jasny wiec idealny dla bladziochów stapia się z cerą. Jednak długo się nie utrzymuje.Wolę ten z essence, tańszy i bardziej wydajny:)
7)Producent pisze:korektor w pisaku Magic Pen ,Lovely 2,5ml Maskuje przebarwienia i niedoskonałości cery cena ok.10zł
Moja opinia: Nigdy więcej! Polecany przez wiele dziewczyn, jednak ja jestem kompletnie niezadowolona. Byc może trafiłam na felerny egzemplarz ,ale nakładajac ten produkt wyczuwam piasek! i jest mega tłusty. W życiu nie nałożyłabym go pod oczy.

To tyle jeśli chodzi o moje korektory. Może znacie jakiś fajny korektor na niedoskonałości ?:) Pozdrawiam ;*

2 komentarze: