piątek, 2 marca 2012

Lady in Red :)

witam :) Długo szukałam swojej ulubionej czerwieni ,mowa o paznokciach. Myślę, że ten kolor jest bardzo kobiecy i każda kobitka powinna miec taki lakier w swojej kolekcji.
Moją dotychczas ulubioną czerwienią jest lakier KOBO z drobinkami,które pod danym kątem dają nam delikatny przebłysk fioletu, mojego ulubionego koloru:D
a tak się prezentuję na pazurkach oczywiście mój aparat nie oddaje uroku :)
jest to lakier KOBO long lasting nail polish nr.21 crimson, 7,5ml cena 14,99zł dostępny w Naturze
Mi udało się go kupic w promocji gdzie przy zakupie jednego drugi mogłam sobie wybrac za darmo:)

Producent pisze : Lakier do paznokci na bazie winylowej.Doskonałe krycie kolorem już po pierwszej aplikacji.Długotrwały efekt,intensywny połysk,kolor bez smug.Nie zawiera toluenu i formaldehydu.

Co ja o nim sądzę ? Trzyma się do 3 dni, teraz jako bazę pod lakier użyłam odżywki Eveline zobaczę czy przedłuży to żywotnośc lakieru:) Wygodny pędzelek, nie tworzy smug, schnie w miarę przyzwoicie, jedna warstwa wystarczy lecz dla lepszego efektu nakładam dwie. Zatem polecam :)

To wszystko w tym poście pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz