sobota, 17 marca 2012

Nowości w mojej kosmetyczce ;)

hej! Poczyniłam maleńkie zakupy i w ten sposób jestem posiadaczką różu w kremie, eyelinera w żelu i lakieru do stempelków :) To mojej pierwsze produkty tego typu. Przypadkiem wszystkie produkty są firmy essence ;o którą lubię.Liczyłam, że znajdę jakiś fajny lakier do paznokci niestety szafy essence były przebrane i nic nie wpadło mi szczególnie w oko.
a oto produkty:
eyeliner w żelu essence 020 london baby brązowy 10,99
lakier do stempelków czarny (chciałam zakupic jakas nową płytkę ale niestety nic ciekawego :( 6,49zł
róż w kremie essence 02 frozen strawberry 10,99
piękny truskawkowy zapach,ciekawa konsystencja,lecz obawiam się że nie będzie łatwo go ładnie nałożyc,ale zobaczymy:)
chciałam czarny którego oczywiście nie było, ale brązowy też się nada :)
to wszystko w tym poście życzę miłego dnia !:*

6 komentarzy:

  1. Masz przecież pędzel Hakuro ten który Ci się tak podoba! może za jego sprawą uda Ci się poczynić cuda w dziedzinie makijażu i przyda się do nakładania tego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. własne palce są do tego produktu najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to po co Ci ten pyndzel jak nie do nakładania takiego czegoś!

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzel do podkładu ,bez niego to już nie to samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czarny eyeliner i go nie używam. Jeśli chciałabyś go, to napisz do mnie na maila. ;))

    OdpowiedzUsuń