poniedziałek, 14 maja 2012

Catrice Infinite Matt + zdjęc kilka ;)

Witam! Dawno mnie nie było ,ale wkrótce pojawi się więcej postów ;)
Dziś recenzja podkładu firmy Catrice plus kilka fotek paznokci. Nic odkrywczego,ale przeglądałam zdjęcia i kilka się znalazło więc czemu by nie dodac ;)
ale zacznijmy od początku: tak oto wygląda ten podkład
Catrice Cosmetics Infinite Matt up to 18 h make up
 Kilka słów od producenta:
Matujący make up z 18h efektem `shine control`. Zawiera pigmenty odbijające światło. Zapewnia średnie lub mocne krycie bez efektu maski. Dzięki mocnemu nawilżeniu i beztłuszczowej konsystencji, make up nie wysusza skór, a pozostawia uczucie gładkiej i delikatnej cery pełnej naturalnego blasku.
Opakowanie zawiera 30 ml, ważny 12 miesięcy po otwarciu .Cena 25,99zł dostępny w Drogerii Natura
Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, PPG-18, Stearoyl Inulin, Sodium Chloride, Acrylates, Dimethicone Crosspolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Polysorbate 80, Hydrated Silica, Dimethicone, Aluminium Hydroxide, PEG-8, Ethylhexylglycerin, Trimethoxycaprylylsilane, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl, Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).
Moja opinia: 

Konsystencja : gęsta konsystencja ,ale łatwo się rozprowadza

Opakowanie:  z wyglądu ekskluzywne cieżkie dosc opakowanie , z matowego szkła , z pompką i plastikową nakładką. Pompka jest na pewno wielkim plusem ;)

Kolor / zapach: ja posiadam  kolor 020 honey beige jest jeszcze jeden jaśniejszy odcień , niestety mam wrażenie ,że nieco ciemnieje na twarzy. Zapach jak dla mnie nieco chemiczny lecz po nałożeniu niewyczuwalny 

Krycie/ Trwałosc :  Krycie od lekkiego do średniego zależy ile nałożymy produktu, nie tworzy efektu maski jeśli dobrze dobierzemy odcień, jak dla mnie o nawilżeniu nie ma tutaj mowy ;) zdecydowanie potrzebny krem . czy wytrzymuje 18 h? szczerze nie sprawdzałam , ale wątpię gdyż po kilku godzinach powoli znika 

Podsumowując : czy spełnia swoje zadanie? Jak dla mnie matuje , ale jednak tylko na góra trzy godziny, pozniej zaczyna się swiecic skóra. Byc może dla osób o suchej cerze ten efekt jest wydłużony. Jak dla mnie mało wydajny , nie zapycha za co duży plus. Czy zawiera SPF ? nie ma informacji na opakowaniu dlatego nie mam pojęcia szczerze mówiąc ;o
Byc może jeszcze do niego kiedyś wróce ,bo byłam w miarę zadowolona , ale wciąż szukam idealnego podkładu ;)

a teraz kilka fotek: aż 3 ;o
od najdawniej robionego to tego sprzed kilku dni ;)
 
 na drugim zdjęciu było to wykonane metodą water marble , ten efekt przypomina mi cukierki których już chyba nie ma Alpenliebe ;)


to wszystko w tym poście ;) niedługo pojawią się następne najprawdopodobniej w środę.
 Miłego dnia ;*

1 komentarz:

  1. ta paletka to Essence Sun Club Glamour to go Nr 02 long beach

    miałam ten podkład z Catrice nawet w tym samym odcieniu- bardzo go lubiłam i przy następnej wizycie w Naturze kupię go :)

    OdpowiedzUsuń