środa, 16 maja 2012

Kilka nowości ;)

witam! Będąc na Cieszynaliach ,które miały miejsce jak można się domyslic w Cieszynie nabyłam kilka nowości kosmetycznych ;)
Przy okazji ''zwiedzania'' czeskiego Cieszyna weszłam do drogerii ''dm'' zobaczyc czy mają jakieś ciekawe kosmetyki kórych w Polsce znalezc nie można. Było mnóstwo kosmetyków firmy Balea , alverde ,i mnóstwo innych oraz kosmetyki znanych firm jak Garnier ,ale niedostępnych w Polsce.
a oto co nabyłam ;)
ale po kolei ;)

Pomarańczka z domieszką niebieskich drobinek ;)
lakier firmy Wibo Express Growth nr. 420 z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia
Piękny błękitny lakier firmy MIYO (szkoda,że tak trudno dostępne)
o fajnej nazwie BABY BLUE nr.27
cień do powiek firmy MIYO matowy beżowy w kolorze VANILLA NR.04
swoją drogą pigmentacja powala!;) 
Skuszona promocją w Rossmanie zakupiłam żel do mycia twarzy
Nivea Visage wash off czysta i matowa cera
jestem bardzo ciekawa tego produktu ;)


oraz dwie maseczki firmy Ziaja nawilżająca oraz oczyszczająca ;)
a więc można zacząc testowac;)
a wczoraj na koncert Grubsona moje paznokcie wyglądały tak:
 
do następnego!bless ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz