niedziela, 6 maja 2012

produkty najczęściej używane w miesiącu kwietniu ;)

witam ;) Dziś przychodzę z produktami najczęściej używanymi w minionym miesiącu kwietniu. Bez wszelakich wstępów zaczynam ;)
1) pielęgnacja włosów
ulubionym duetem jeśli chodzi o włosy jest szampon firmy Joanna z serii apteczki babuni
nawilżająco-regenerujący,zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne do włosów suchych i zniszczonych ;)
oraz maska intensywne wygładzanie z Ziaji (nakłada się na umyte włosy,trzyma 3-5 minut a pózniej spłukuje )
Nie obciąża włosów ,po użyciu są miękkie błyszczące, łatwo się rozczesują ;)
2) pielęgnacja twarzy
do mycia codziennego twarzy używam żel krem z firmy Nivea z serii piękno i ukojenie,już go kończę co mnie bardzo cieszy ,gdyż nie przypadł mi do gustu będę szukac czegoś nowego ;)
Tonik z tej samej serii podobna sytuacja jak z tym żelem, wykończę, szkoda by się zmarnował ,ale zupełnie nic nie robi.
A kremu którego używam to Siarkowa Moc matujący krem antybakteryjny firmy Barwa,którego recenzja wkrótce ;)
3) usta
4) Pielęgnacja ciała
 Ten produkt zastąpił mi balsamy. Kilka kropel do codziennej kąpieli załatwia sprawę. Skóra jest wystarczająco nawilżona. a mowa o oliwce dla dzieci z NNKT firmy bambino. :)


Najczęściej używanymi produktami do ust w miesiącu kwietniu byla szminka essence nr.53, błyszczyk stay with me oraz niezastąpiony balsam Tisane ,trzeba rozejrzec się za jakimś nowym kolorem szminki ;d
Jeśli chodzi o kosmetyki do oczu i twarzy nie mam takiego którego używam najczęściej ,staram się wszystkich po trochu by je zużyc i zrobic miejsce na coś nowego :D ,ale najczęściej używanym podkładem był Catrice Infinite Matt.
a obecnie na pazurkach mam:

lakier Sensique z serii oriental dream w kolorze indian rose

nakleiłam kwiatki żeby nie było zbyt nudno ;)
To wszystko w tym poście niedługo kolejne ;) pozdrawiam~!

4 komentarze:

  1. jeśli szminka z essennce jest w kolorze all about cupcake, a błyszczyk my favourite milkshake, to mam te same kolorki i barzdo je lubie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie te same ,również bardzo je lubię pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. czekam na recenzje kremu z siarkowa moc ; )) bardzo mnie on interesuje ; )

    Obserwuję ; )
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń