środa, 23 maja 2012

Kilka nowych produktów ;)

witam! Postanowiłam pokazac co zakupiłam w dniu dzisiejszym ;)
Będzie co testowac :D co bardzo mnie cieszy :) a więc:
ale po kolei ....
Kokosowe Masełko do Ciała firmy Synergen 250 ml
Pierwszy raz widziałam ten produkt a ,że zapach kokosu jest mi bliski to się skusiłam. Podoba mi się opakowanie i zapach ,który nie jest chemiczny jak przy masłach z Biedronki. Zobaczymy czy okaże się dobry ;)
Tusz Do Rzęs get big lashes pogrubiający tusz firmy Essence :)
szczoteczka wygląda tak:

tradycyjna, dośc duża :) ale lubię takie. Zobaczę jak się sprawdzi. Ostatnio wypróbowałam patent jeśli chodzi o tusze dolewając do tych nieco wyschniętych trochę toniku do twarzy. To nic odkrywczego, ale pomogło i dzięki temu mogę tusz zużyc do końca :)

pojedynczy cień do powiek, mono firmy Kobo , jestem teraz skazana na to by kupic paletkę na cienie i kompletowac :D a to znany cień z blogów nazwa golden rose a numer 205 ;)
Miałam ochotę na takiego ''nudziaka'' 
lakier z serii nude glam firmy Essence w kolorze 02 iced strawberry cream
piękny kolor akurat był ostatni :D a tak się prezentuje.
oraz róż do policzków firmy Essence z limitowanki MarbleMania ;)
w jedynym numerze 01 swirpool wypiekany róż z delikatnym połyskiem
Bardzo miałam na niego ochotę ,a gdy zobaczyłam w Naturze, że jest ostatni to się nie wahałam zbyt długo ;)

to wszystko jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne , mam co testowac więc wkrótce pojawią się recenzje ;)
ale nie odbyły by się te zakupy gdyby nie rzecz po którą szczególnie jechałam ,a mianowicie :)
Nowa Płytka Grubsona wraz z Dj BRK ''Gruby Brzuch '' która dziś ma swoją premierę ;)
Jeśli ktoś słucha tego typu muzyki to wie o co chodzi :D Ostatnio będąc na dwóch koncertach w Bielsku-Białej i Cieszynie wiedziałam ,że płytka musi byc w moim posiadaniu ;)
Swoją drogą fajny wymyślili motyw z tą koszulą :D

a więc do następnego ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz