środa, 30 maja 2012

Drobne nowości + paznokcie ;)

witam ! Dziś przychodzę z drobnymi zakupami ;) 
Bez zbędnych wstępów przejdę do rzeczy..
po kolei ...
Skończył mi się szampon więc zakupiłam ten do którego często wracam.
Garnier drożdże piwne i owoc granatu Objętosc i Witalnosc
Lubię go za zapach, za to ,że dobrze myje włosy , pozostawia je miękkie i faktycznie dodaje objętości co jest sukcesem gdyż posiadam ciężkie grube włosy ;) Zauważyłam, że zmieniło się opakowanie , a mianowicie napis Ultra Doux jednak różnicy z tym bez napisu nie widzę ;) 6,40zł w Biedronce
W małych sklepikach w mojej miejscowości można znalezc ciekawe kosmetyki tańszych marek i dobrych co mnie bardzo cieszy. Skusiłam się na lakier Golden Rose serii PARIS w nr.235 . To piękny kremowy odcień jasno brzoskwiniowy ;) zdjęcia będą poniżej. Potrzebne są conajmniej 2 warstwy ,lubi robic smugi i prześwity :(
Jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam, że w sklepie w którym zawsze coś dla siebie znajdę , pojawily się kosmetyki firmy Avon. Choc do zamawiania z katalogu mam dostęp bezproblemowy postanowiłam kupic błyszczyk z serii ColorTrend w numerku 304 Start up Pink za cenę 9,90zł a w katalogu obecnie są w promocji za 11,90 a w normalnej cenie za 16zl więc się mi opłacało ;) Chyba będę częściej tam zaglądac :D
Błyszczyk ładnie pachnie, jest gęsty, nie skleja ust, dobrze smakuje ;d i o dziwo jest trwały ciężko było mi go zmyc z ręki ;)
Wczoraj moje paznokcie wyglądały tak ...

Niestety dziś już poszły pod zmywacz ,miałam ochotę na frencza ,ale wszystko zepsułam tym paskudnym wzorkiem ;)
Tak prezentuje się lakier Golden Rose...
ale żeby nie było nudno , przy użyciu lakieru Wibo w numerku 420 oraz pękaczu również tej firmy Crocodile Skin wyglądają tak...
;) mi się podobają ..
to wszystko w tym poście, niedługo następne miłego dnia życzę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz